Плануючи різні форми роботи з дітьми із застосуванням нових інформаційних технологій, потрібно дотримуватись дидактичних вимог, відповідно до яких зробити освітню діяльність дошкільників цікавою, насиченою, ввести елементи незвичайного, дивного, несподіваного, що викликає інтерес у дошкільнят до пізнавального процесу та сприяють створенню позитивного, емоційного оточення для навчання, а також розвитку розумових здібностей. Адже саме прийом подиву веде за собою процес розуміння.
Освітній процес в ЗДО може бути більш успішним і ефективним, якщо використовуватиметься комп'ютер, як дидактичний засіб з формування уявлень про навколишній світ у дошкільників.
Наукові дослідження щодо застосування ІКТ в освіті дітей дошкільного віку, які проводила у Франції протягом декількох років Асоціація педагогічних фахівців «Комп`ютер і дитинство» у співдружності з ученими багатьох науково-дослідних інститутів інститутів Франції, показали, що мультимедійний спосіб подання інформації сприяє:
- легшому і глибшому осягненню дітьми понять;
- швидкому формуванню вмінь орієнтуватися на площині і у просторі;
- підвищенню ефективності уваги і поліпшенню пам`яті;
- оволодінню навичками читання;
- активному поповненню словникового запасу;
- розвитку дрібної моторики рук;
- формуванню чіткої координації рухів очей;
- зменшення часу як на просту реакцію, так і на реакцію вибору;
- вихованню цілеспрямованості і зосереджуваності;
- удосконаленню уяви та творчих здібностей.
Комментариев нет:
Отправить комментарий