вторник, 20 ноября 2018 г.

Розробка заняття

ТЕМА I: Мильні бульбашки.   


Мета: розвивати вміння працювати у заданому темпі, навички роботи з «мишею», дрібну моторику рук. Виховувати позитивні емоції при роботі з комп’ютером, прагнення до результативності, здатність дотримуватися правил безпечної поведінки.Вчити дітей діяти з наочними екранними образами, переходити від звичних практичних дій з предметами до дії з ними в образному плані. Познайомити дітей з новим прийомом роботи з «мишею» – подвійним щигликом. Формувати стійкі навички переміщення вказівника «миші» (курсора).
Словник: Ліва кнопка «миші», курсор, подвійний щиглик.
Обладнання: Програма «Сходинки до інформатики», мікрофон, кольоровий метелик для виконання вправ профілактики втомлюваності зору, робочі зошити, олівці.
Хід заняття:
1. Привітайте дітей від імені Питайлика та пригадайте:
- Що може робити наш комп’ютер?
- Люди яких професій використовують комп’ютер? Як він їм допомагає?
- Як вірно тримати «мишку»?
- Де повинен знаходиться вказівний палець руки?
- Як потрібно натискати на ліву кнопку миші?
- Які вправи для пальчиків потрібно робити, щоб «миша» краще слухалася?

2. Розкажіть дітям, що зла чаклунка зачаклувала яскраві метелики, посадивши їх у мильні бульбашки. Вітерець підхопив ці бульбашки, і вони піднялися високо вгору. Тепер метелики не можуть вибратися з мильних бульбашок і сісти на квітки. Метелики просять допомоги у дітей: потрібно лопнути ці бульбашки.

3. Запропонуйте дітям включити монітори, вибрати вкладку «Мильні бульки». Нагадайте дітям, що вони повинні натиснути клавішу «Пропуск» або клацнути лівою кнопкою «миші» по ширмі, для того щоб розпочати гру. На екрані перед дитиною пролітають мильні бульки. Завдання дітей – клацати по них лівою кнопкою миші, щоб вони лопалися. Для цього треба швидко навести курсор «миші» на мильну бульку і натиснути ліву кнопку «миші». Але в деяких бульках знаходяться метелики. По таких бульках треба клацнути двічі. Це - «подвійний щиглик». Якщо дитина не встигає клацнути по бульці, то вона летить угору, наштовхується на нижній край ширми і лопається, а ширма при цьому трохи опускається вниз. Гра закінчується, коли гравець клацне по ширмі, або коли ширма повністю закриє поле гри.
За кожну бульку без метелика гравець отримує 1 очко, а за бульку з метеликом – 5 очок.
Запропонуйте дітям покласти руку на стіл, спробувати підняти вказівний пальчик вгору і стукнути злегка ним по столу (одиночні постукування та подвійні). Перевірте, чи вірно дитина тримає мишку і запропонуйте розпочати гру.

4. Релаксація:
а) затулити очі долоньками рук (пальчики міцно стулені), а потім через розтулені пальчики подивитися на метелика на стіні,
б) подивитися за вікно на дерева, а потім затулити долоньками очі, не замружуючи їх.

5.Запитання на повторення:
- Які вправи для пальчиків ми сьогодні виконували?
- Що треба було зробити, щоб звільнити метелика з мильної бульки?
- Як це називається? (подвійний щиглик).

Комментариев нет:

Отправить комментарий